Thanks a lot for coming , sayang :)

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Friday, December 16, 2011

Dia kecik molek


Assalamualaikum

kenape encik belog wat perangai nih? dok bekok ane pun -.- time aku ade keinginan nak update ni lahh, ye buat perangai. molek sungguh. mood berterabur ni sebenarnye. dengan laptop ni pun buat hal. haishh, dah mule nak give up sebenarnye. tapi? nak tahuuu? nak tahuuu? nasib baik lahh ade kawan baik aku yang paling tomely ni. sape lagi? seperti yang anda sedie maklum lahh. napok ats nuh?

Dia Adibah Khayrina Izzaty Binti Rahiddin berumur 15 tahun. 27/11/2012, masuk 16 tahun la dye. tapi, tetap kecik molek camtu jugak. takpelaa, asal comel. tak gituuu? *winkwink* heeee. thankyouuu sebab tolong menghias belog aku. sayanggggg kau muchomucho bebeh :* kau memang BFF aku. Forever okayy? InsyaAllah :) janganlah pindah skolah bukit berkuang tu. aku camne? huuu, emonyeee -.- heee. loveyousomuch ;) baidewei, gambar di atas aku sorang je ade okayy. kau ade nyahhh? haha. no spamming including you, adibah rahiddin ;p

Kbai

No comments:

Post a Comment