Thanks a lot for coming , sayang :)

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Wednesday, December 21, 2011

A day before result :3



assalamualaikum kawan :)

harini. tinggal lagi satu hari sebelom result diumumkan. aku memang nebes tahap gaban okay. ape result yang akn ku dapat? i'm worry then cuz rmai yang cakap aku mesti dapat straight a's punye. aminnnn. insyaAllah. terime kaseh. tapi, in the same time, aku debooo lagi bile dorang ckp gitu. i think pmr victims tahuu perasaan aku kan. huuu. debo geng. tapi aku nak memanjatkan ucapan banyak banyak terima kaseh lah kat sape sape yang wish aku GOODLUCK tuh. aku appreciate sangat tauu. sayang u olls. heee.

Sis aku yang comel



Anas yang brutal xD



Encik Afzhani yang 'awk eh' :)



thanks for the gudluck wish korang. ramai lagi sebenarnye. terharuuuu ase. hehe. tapi malas la nk print belake. dalam keadaan debo debooo gini, memang dokleh nok wat mnde. phewww. help me please :( hmm. kay, sampai disini saje. thanksalot genggeng. pen-off, assalamualaikum kbai

p/s ; mood malas nak iron baju sekolah --'

No comments:

Post a Comment